Over Mij

Ik ben Hanna Esajas, genietend van de kleine dingen die het leven zo mooi maken, met kinderen en kleinkind!

Ruim 25 jaar heb ik als secretaresse en management assistent gewerkt bij profit en non-profit bedrijven. Na lang wikken en wegen, koos ik voor een beroep dat gevoelsmatig dichter bij mij ligt. Het omgaan met mensen en hen helpen en faciliteren, is een onderdeel van wie ik ben. Ik vind het daarom heel fijn dat ik mijn energie, kennis en ervaring kwijt kan in dit vak. Ik maakte daardoor een soepele overgang naar wat ik nu doe en ben, het organiseren van zakelijke en bedrijfs- evenementen. Om een mijn basis nog verder te verbreden, heb ik in 2014 een jaar lang verschillende trainingen gevolgd om meer inzicht te krijgen in mijn persoonlijke en zakelijke ontwikkeling. Met als gevolg een aantal aansprekende evenementen zowel voor de zakelijke- als particuliere markt.

Mijn passie is het organiseren, het verbinden van mensen en en diensten. Goed luisteren en een goede match maken! Creatief zijn en een vertaling maken naar unieke evenement concepten.

Reacties van relaties.

Het is een eer en een voorrecht om uw opdracht uit te voeren! En dit alles doe ik met een gezond gevoel voor humor, inlevingsvermogen, integriteit, creativiteit en door te zijn wie ik ben. Praktisch en pragmatisch te werk gaand en vooral professioneel in de uitvoering.

Bel of mail me, onder het genot van een kop koffie of thee, bespreken we wat ik voor u beteken!

Hanna

 

profielfoto bewerkt