Feestje of evenement...? Kostenpost of investering!

Iedereen kan een feestje organiseren, maar hoe dan als het niet meer gaat over een feestje, maar een evenement!

We kunnen heel snel schakelen als we een feest willen organiseren. Met een paar vrienden(dinnen) of collega’s heb je snel een locatie bepaalt en ga je inkopen doen om een gezellige avond en of dag te hebben. Hapjes en alcoholische drankjes, muziek op de achtergrond en voila!
Het wordt anders als je overweegt om, laten we in de feestjes sfeer blijven, een bedrijfsfeest met een bepaalde doelstelling, wilt of gaat organiseren. Bijvoorbeeld omdat je bedrijf zoveel jaar bestaat, of omdat je een fantastisch product of concept wilt lanceren, of dat je als eigenaar wil laten merken dat je trots op én blij bent met je personeel. Maar ook omdat dat je het tijd vind om iets te (laten) organiseren wat niet direct werk gerelateerd is, maar wel bepalend voor de onderlinge sfeer op de afdeling of werkvloer.

Persoonlijk vind ik dat dit veel te weinig wordt gedaan! Klagen en mopperen gebeurd aan de lopende band, maar samen belangrijke mijlpalen vieren, is vaak nog een “dingetje”.
Als je iets met elkaar viert, omdat je na jaren zwoegen en ploeteren een gezamenlijk doel bereikt hebt, geeft heel veel lucht en maakt de band tussen management en personeel hechter. Het resultaat is dat er een positieve sfeer ontstaat, mensen weer gemotiveerd raken, en minder redenen hebben om zich ziek te melden en niet onbelangrijk, behoudt van kennis en vaardigheden voor je bedrijf.

Zakelijke feesten en bedrijfsevenementen met inhoud, die beklijven voor de langere termijn, dat is wat het doel moet zijn van zakelijke en bedrijfs evenementen. “Feesten” die passen in het DNA van een bedrijf en waar je als manager blij! van wordt.
Op een andere manier kijken naar het nut van een bedrijfsfeest, kijken naar de ontwikkelingen binnen de veranderende samenstellingen van teams, kunnen redenen zijn om hier met een ander bril naar te kijken. “Return of investment” is de manier zoals u ernaar zou moeten kijken!

Hoe dit aan te pakken? Ik maak graag tijd vrij om met u te sparren!

logo
Hanna Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek over een volgend evenement of verandertraject!
Hanna Events zorgt voor een ongeƫvenaard eventconcept, gebouwd op persoonlijke kernwaarden en eigen bedrijfsidentiteit.
Evenementen speciaal voor de zakelijke markt.

Wilt u meer informatie of een afspraak met mij maken?
Ik sta u graag te woord!

telefoon / app:
bedrijfsnrs: KvK: 11070100
BTW: 1123.59.504.B02.3270
bank: NL25 INGB 0006 1025 19
©2019 Elementary Design