10 goede gewoontes van eventplanners!

 

1. Ze bewegen
2. Ze slapen voldoende en zijn vroeg wakker
3. Ze plannen en werken in blokken 
4. Ze zijn gek op deadlines en respecteren ze
5. Ze multitastken nooit
6. Ze werken bewust en gemotiveerd
7. Ze zijn niet bang om “neen” te zeggen
8. Ze maken veel vrienden en hebben veel contacten
9. Ze hanteren een positieve en constructieve woordenschat
10. Ze zijn dankbaar en koesteren de kleine dingen

Bron: Eventplanner.be/nl

Fotocredits: huren.nl

 

In mijn blog wil ik hier graag mijn persoonlijke noot aan toevoegen.

1. De gemiddelde tijdsduur van een event is 15 uur(opbouw, briefing, coördinatie en afbouw). Als eventplanner zijn deze uren voor mij standaard. Plus de uren van sporten om fit te          blijven, hahaha! Maar dit hoort bij het vak en de adrenaline die je krijgt van mensen die het naar hun zin hebben is erg lekker!

2. Het kan! Maar heb je tegen een deadline aangezeten, dat wil je nogal eens een onrustige nacht hebben. Ik ben net een mens 😉

3. Een slechte planning is als een stuurloze helikopter! Werken in blokken (volgens mijn stappenplan) geeft overzicht!

4. Het werken met deadlines hoort bij mijn werk. Het houdt me scherp en is voor mij de uitdaging om alles uit de kast te halen. Met een voldaan gevoel duim omhoog!

5. Multitasken achter de computer is mogelijk. Multitasken op een locatie is werken als een kip zonder kop! Is mijn overtuiging.

6. Als gemotiveerde eventplanner werk ik altijd bewust en doelgericht!

7. Het is soms moeilijk om NEEN te verkopen, maar oh zo belangrijk om dit te doen, wil je succes hebben met je opdracht!

8. Ik vind het erg fijn om contacten en verbindingen te leggen met en tussen mensen en ondernemers. Duurzame relaties werken heel prettig door de goede verstandhouding die je in        de loop der jaren met elkaar opbouwt.

9. Ja, het glas is altijd halfvol, en de regen is altijd een buitje voor de stof, en er komen altijd meer bezoekers dan je verwacht, en als je de kachel aansteekt wordt het warmer, en……….!

10. Niets geeft meer voldoening, dan een  klant  tevreden te zien stralen na 15 uur in je benen te hebben!

mobiel – draaiboek

 

Het zijn de kleine  dingen (details) die het doen, toch……?

 

Liefs,

Hanna